
ازت ممنونم به خاطر همه خوبیهات به خاطر وجودتبه خاطر دستای پر مهرت به خاطر ساعات خوشی که برام رقم زدی،برای من و پدر و مادرم ازت ممنونم که حتی کارایی که وظیفه ات نیست رو به نحو احسن انجام میدی حتی اگر برات ناخوشایند یا سخت باشه لحظه های دوتایی خیلی خوشی داشتیم تو این سفر امیداورم آغاز گر سفرهای باحال و پر انرژی بعدیمون باشه خیلی دوستت دارم،مهربونم ...
ادامه مطلب
دیشب در خانه ات خدا را سجده کردم در آن سجده به آغوشم کشیدمش بوسیدمش و در گوشش گفتمxa0 شکرت که تو را دارم شکرت که عشقم را به من بخشیدی شکرت...
ادامه مطلب